Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Działania na rzecz rozwoju rodzinnej pieczy zastępczej

Zarząd Województwa Łódzkiego ogłosił pierwszy otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na wsparcie realizacji zadania publicznego Województwa Łódzkiego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w 2025 roku.

Celem zadania publicznego poprawa jakości i dostępności systemu pieczy zastępczej.

Zadanie publiczne, zgłaszane do otwartego konkursu ofert, będzie zrealizowane w szczególności poprzez:

  • działania na rzecz rozwoju rodzinnej pieczy zastępczej;
  • wspieranie inicjatyw na rzecz wychowanków pieczy zastępczej, w tym usamodzielniających się.

Najważniejsze informacje o konkursie:

  • wnioski składa się w wersji elektronicznej za pośrednictwem elektronicznego generatora wniosków www.witkac.pl
  • suma środków do rozdysponowania w konkursie – 100 000,00 zł
  • do kiedy trwa nabór ofert – do 21 lutego 2025 r. do godziny 23.59.59
  • do 28 lutego 2025 r. do godziny 16.00 należy złożyć w kancelarii Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi przy ul. Snycerskiej 8
    w Łodzi podpisane potwierdzenie złożenia oferty w portalu witkc.pl.
  • kiedy jest planowane rozstrzygnięcie konkursu – do 8 kwietnia 2025r.
  • od kiedy można realizować zadania – realizacja może rozpocząć się nie wcześniej niż 15 kwietnia 2025 r. i nie może skończyć się później niż 31 grudnia 2025 r.

Szczegóły oraz dokumentację konkursową można znaleźć pod adresem:

https://ngo.lodzkie.pl/konkurs-z-zakresu-wspierania-rodziny-i-systemu-pieczy-zastepczej-w-2025-roku/

Za nabór ofert oraz procedurę opiniowania złożonych ofert odpowiada:

Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi

Wydział ds. Rodziny i Pieczy Zastępczej

Dane kontaktowe (42 203-48-12, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)