Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Wietnam bramą na Daleki Wschód

piątek, 13 czerwca 2025
Sześć firm z województwa łódzkiego uczestniczy w jednym z ważniejszych wydarzeń branży technologii informatycznych w Azji Południowo-Wschodniej - targach Vietnam ICTCOMM 2025.

W tegorocznej edycji bierze udział ponad 500 firm z całego świata. Impreza odbywająca się w Ho Chi Minh – największym, bo liczącym blisko 8 mln mieszkańców, mieście Wietnamu, przyciąga po kilka tysięcy odwiedzających dziennie.

Wśród wystawców obecne jest również Województwo Łódzkie, które zorganizowało misję gospodarczą dla lokalnych firm z sektora IT i telekomunikacji. Na wspólnym stoisku promocyjnym Województwa Łódzkiego swoją ofertę prezentują:

  1. Anavena Natalia Ciosek
  2. FiveDotTwelve Sp. z o.o.
  3. GOODYLABS Sp. z o.o.
  4. MSvS Mariusz Stasiak vel Stasek
  5. PPHU Janusz Ciosek Wielka Reklama
  6. UltronAR Sp. z o.o.

Zostali wyłonieni w naborze zorganizowanym przez Departament Przedsiębiorczości i Sprawiedliwej Transformacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.

W ramach misji gospodarczej przedsiębiorcy biorą udział w spotkaniach B2B, prezentują swoje produkty i usługi na rynku azjatyckim, a także korzystają z wiedzy ekspertów ds. kultury biznesowej Wietnamu oraz specyfiki lokalnego rynku ICT.

Stoisko Łódzkiego odwiedzili m.in. Joanna Skoczek, Chargée d'affaires a.i. RP w Wietnamie oraz Piotr Harasimowicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Wietnamie. Rozmowy dotyczyły m.in. możliwości wsparcia branży IT oraz branży spożywczej z Łódzkiego, realiów prowadzenia biznesu w Wietnamie, efektywnych sposobów budowania rozpoznawalności marki Łódzkie na rynku wietnamskim.

Dla uczestniczących firm to szansa nie tylko na zdobycie nowych kontraktów handlowych, ale też na rozpoznanie potencjału wietnamskiego rynku – jednego z najszybciej rozwijających się w Azji w obszarze IT, komunikacji i nowoczesnych technologii. Bo Vietnam ICTCOMM to nie tylko targi – to strategiczna platforma rozwoju kontaktów międzynarodowych i wymiany technologicznej, z której przedsiębiorcy mogą skorzystać, by zwiększać swoją obecność w Azji.

Misja gospodarcza organizowana jest w ramach projektu „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego poprzez udział w wydarzeniach targowych i ekspansję na rynki azjatyckie”, współfinansowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021–2027.

jg