Uniwersyteckie Targi Pracy 25 października 2011

czwartek, 24 kwietnia 2014

W dniu 25 października 2011 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi odbyła się VII edycja Uniwersyteckich Targów Pracy. W imieniu Marszałka Województwa Łódzkiego Pani Dorota Wodnicka – p.o. Dyrektora Departamentu Kultury i Edukacji powitała wszystkich uczestników, a następnie, wraz z przedstawicielami m.in. Uniwersytetu Łódzkiego, uroczyście otworzyła Uniwersyteckie Targi Pracy.

W dniu 25 października 2011 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi odbyła się VII edycja Uniwersyteckich Targów Pracy. W imieniu Marszałka Województwa Łódzkiego Pani Dorota Wodnicka – p.o. Dyrektora Departamentu Kultury i Edukacji powitała wszystkich uczestników, a następnie, wraz z przedstawicielami m.in. Uniwersytetu Łódzkiego, uroczyście otworzyła Uniwersyteckie Targi Pracy.  

Głównym celem targów było ułatwienie kontaktu ambitnym młodym ludziom z potencjalnym pracodawcą – swoją ofertę prezentowało ponad 40 wystawców. Uczestnicy mieli szansę spotkania się z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi i uzyskania kompleksowej informacji na temat możliwości odbycia praktyk, staży, a także aplikowania na wolne stanowiska urzędnicze.Stoisko Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony studentów i absolwentów zainteresowanych praktykami studenckimi oraz stażami. Nie brakowało również osób posiadających już pewne doświadczenie zawodowe, a chcących spróbować swoich sił w administracji publicznej. 

Wszyscy zainteresowani mogli  otrzymać wyczerpujące informacje na temat pracy i kariery w Urzędzie, zarówno bezpośrednio od pracowników Wydziału ds. ZZL jak i z przygotowanych na tę okazję materiałów – ulotek i prezentacji. Poszukującym pracy zapewniony został również bezpośredni dostęp do aktualnych ofert oraz nowego portalu www.kariera.lodzkie.pl.   

Najważniejsze korzyści wynikające z udziału w Uniwersyteckich Targach Pracy 2011: 

  • Możliwość zaprezentowania oferty Urzędu jako pracodawcy studentom i absolwentom łódzkich uczelni.
  • Budowanie i utrwalanie wizerunku Urzędu jako „Dobrego Pracodawcy”.
  • Zainicjowanie zgodnych z nowoczesnymi trendami działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy. 

Powyższe korzyści mają w efekcie przełożyć się na wzrost zainteresowania pracą w Urzędzie, a co za tym idzie – na wzmocnienie potencjału kadrowego Urzędu poprzez zwiększenie możliwości pozyskania jako pracowników, stażystów i praktykantów możliwie najlepszych spośród studentów i absolwentów łódzkich uczelni oraz pozostałych osób poszukujących pracy.