Przejdź do treści Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki

Łódzkie odmienione na medal

czwartek, 10 kwietnia 2014
Województwo Łódzkie zostało laureatem prestiżowej nagrody TransformAwards przyznawanej za tzw. rebrending czyli zmianę wizerunku marki. Nasz region razem z agencją BNA, która stworzyła nową identyfikację wizualną, znalazł się na trzecim miejscu w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.
 
TransformAwards przyznawane są dla uhonorowania najlepszych praktyk w korporacyjnym, produktowym i globalnym rebrandingu. Nagroda dla łódzkiego wiąże się z przyjętą przez województwo nową strategią marki opierającą się na podkreślaniu różnorodności regionu i wykorzystywaniu go w promocji. Przypomnijmy, że nasz region jest pierwszym w Polsce, który zdecydował się na taką zmianę identyfikacji wizerunkowej.
- Naszym wyzwaniem było stworzenie wizji i roli takiej marki „Łódzkie”, która byłaby atrakcyjna dla całego regionu – miast i miasteczek, które się z Łódzkim w ogóle nie utożsamiały. Mieliśmy pomysł, żeby zaproponować nową rolę dla województwa i marszałka - jako ambasadora marki - mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.
- Wspaniała wiadomość - cieszy się Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego. - Zostaliśmy docenieni przez fachowców, a to oznacza, że kierunek strategii został obrany właściwy i możemy liczyć na profity wynikające z dobrej promocji regionu.
W tym roku nagrody przyznane zostały po raz piąty. Ich pomysłodawcą jest brytyjski magazyn Communicate. TransformAwards zyskały opinię wiodących europejskich nagród w dziedzinie transformacji marki.